Deze Merkidentiteit Brengt Je In Beweging
Case study - U Move
Performance training in hartje Uden, met de ambitie om meerdere vestigingen te openen in de toekomst. Een omgeving waar werken aan je lijf, gezelligheid en persoonlijke groei samenkomt. Het draait bij U Move niet alleen om flink trainen met hoogwaardig materiaal en professionele begeleiding. Maar vooral ook om gezelligheid en een persoonlijke benadering.
The Challenge
Hulpvraag Klant
Het strategisch opstarten en de visuele doorontwikkeling van U Move over de volle breedte. Een sterk merk opzetten met een herkenbare uitstraling voor sportievelingen (to be) in Uden en omgeving. Van conceptontwikkeling en huisstijl ontwerp tot en met advies en contentcreatie van offline en online marketing en communicatie.
De motivatie om mensen te helpen hun kracht te vinden is in kleurgebruik en ontwerp van het logo verwerkt. Het beeldmerk is namelijk ook te interpreteren als een persoon die plankt.
Get Into The Flow
Werkwijze & Expertise
Op basis van marktonderzoek en verdiepende gesprekken met eigenaar Evert is de huisstijl ontwikkelt. De roodoranje kleur in combinatie met een strak ontwerp straalt vastberadenheid, kracht en energie uit. In de communicatiestrategie en visieontwikkeling is ook rekening gehouden met de uiteenlopende niveaus van sportiviteit van toekomstige ‘Movers’.
In de website komen alle basiselementen van de huisstijl terug. De fotografie, copy van de website, het persbericht, diverse marketing items en social media posts versterken dit door de toegankelijkheid, gezelligheid en menselijkheid van U Move te laten zien.
Consistentie bereik je makkelijker met structuur van vooraf bepaalde thema’s in je posts en/of stories.