Voel Je Thuis Door Deze Wervingscampagne
Case study - Cornelissen Aannemingsbedrijf
Cornelissen Aannemingsbedrijf is de juiste partij om allerlei soorten gebouwen tiptop in orde te maken; verbouw, renovatie, restauratie, nieuwbouw, 24/7 bouwservice en brandveiligheid. Zij hechten niet alleen veel waarde aan de belangen en wensen van klanten en partners. Ook waarderen zij enorm het eigen personeel en vieren zij samen successen.
The Challenge
Hulpvraag Klant
Een algeheel concept en eigen huisstijl voor het werven van nieuw personeel. Ze willen op een herkenbare én vertrouwde manier (vak)mensen uit de omgeving aanspreken die passen bij de down-to-earth houding van Cornelissen.
Met het concept ‘Hier hoor ik thuis’ kan op een eigenzinnige maar down-to-earth manier mensen worden geworven, die zich al gauw thuisvoelen bij Cornelissen.
Get Into The Flow
Werkwijze & Expertise
Met het concept ‘Hier hoor ik thuis’ kan op een eigenzinnige maar down-to-earth manier mensen worden geworven, die zich al gauw thuisvoelen bij Cornelissen. Hiervoor zijn er focusgroepen en interviews gehouden onder werknemers met uiteenlopende functies. Zo betrekken we de echte kenners bij deze wervingscampagne. Met deze energie en input kunnen we de werkelijke werksfeer, bedrijfsidentiteit en toekomstige collega’s laten zien in een sprekende wervingsvideo en thema website.
Met de levensgrote tag kunnen medewerkers letterlijk laten zien waar zij thuishoren om Cornelissen op de (digitale) kaart te zetten.