Style flow

Krachtige Communicatie Voor Online & Offline Uitingen

Case study - FIRST BASE Ground Screws

FIRST BASE Ground Screws biedt hoogwaardige grondschroeven om uiteenlopende projecten eenvoudig te voorzien van solide funderingen binnen en buiten Nederland. Van ontwikkeling en productie tot on-site belastingtesten en montage van de schroeven. 

The Challenge

Hulpvraag Klant

Ontwikkeling, monitoring en toepassing van de gehele huisstijl in uiteenlopende offline en online uitingen. Ondersteuning, advies en uitvoering voor de totale communicatie om het merk sterk neer te zetten.

De gewaagde kleur oranje zet zich af tegen het zwart. Aanvankelijk lijkt het logo eenvoudig. Maar als je goed kijkt, zie je dat het op twee manieren de richting van de schroeven aangeeft. Naar beneden, in de grond.

Get Into The Flow

Werkwijze & Expertise

Na grondig marktonderzoek en analyse heeft dé expert in schroeffundamenten in 2018 de naam FIRST BASE Ground Screws gekregen. Een stoer merk, eenvoudig, krachtig, duidelijk en internationaal. Hierop is de huisstijl gebaseerd. Dit zie je terug in de website, handleidingen, campagnes, beurswanden en overige marketing items. 

Wat we het mooiste vinden? Dat we in de afgelopen jaren het merk letterlijk en figuurlijk hebben zien uitgroeien in het assortiment, met een heuse Academy en een webshop! Het bewaken van de huisstijl, meebouwen aan een solide toekomst en tegelijkertijd nieuwe concepten inbrengen doen we met heel team Soulgood.

Vanuit verschillende richtingen en denkwijzen zijn we graag de sparringpartner, adviseur en ontwikkelaar van dit mooie merk. De visuele identiteit laten meegroeien met de klant noemen we dat.

De websites gaan mee met de tijd en krijgen steeds de nodige updates en aanpassingen: extra features, technische implementaties, 3D renders van de schroeven, formulieren, landingspagina’s en meer. 

Style flow