Ontwikkeling Van Een Warme Huisstijl
Case study - First Sight
Vol enthousiasme en met deskundigheid verrassen Karin en Ellen in de regio Oss, Uden en Veghel met Echografiebureau First Sight aanstaande ouders met de mooiste beelden van hun ongeboren kindje. Naast prachtige 2D en 3D/4D pretecho’s, ben je bij hen ook aan het juiste adres voor een geweldige gender reveal.
The Challenge
Hulpvraag Klant
Een nieuwe huisstijl met een moderne look die meer aansluit bij hun warmte, visie en de toekomst. Dit willen ze laten zien in een vernieuwde website en overige communicatie-uitingen.
Het wonder van het leven en de warme benadering van de zussen komen terug in de moderne en geborgen nieuwe huisstijl en website van First Sight.
Get Into The Flow
Werkwijze & Expertise
Door marktonderzoek weten we wat er speelt in de wereld van (toekomstige) ouders en echografiebureaus. Door dieper in gesprek te gaan met Karin en Ellen is het concept tot stand gekomen. Het bos in de ochtendzon staat net als First Sight voor rust, geborgenheid/warmte, vertrouwen en de levenscyclus.
Dit gevoel is door inzet van de juiste kleuren, typografie, tone-of-voice, de ontwikkeling van het logo, de video en fotografie volledig tot zijn recht gekomen in de huisstijl. Samen met een duidelijke strategie is hiermee de basis gelegd voor diverse online en offline uitingen.
Met de liefdevolle sfeerfilm, vernieuwde cadeaubonnen, fotomapjes, enveloppen en overige uitingen is First Sight echt als herboren.